FLTR #8: Jak rozmawiać z wahającym się Klientem, jak działa program Bezpieczny Kredyt i co robią banki centralne na Świecie
Jakich argumentów użyć do zamknięcia transakcji z wahającym się Klientem, jak ma działać Bezpieczny Kredyt i co słychać w światowych stopach procentowych
W dzisiejszym newsletterze FLTR pochylamy się nad specyficznym segmentem Klientów kupujących - mają możliwości finansowe, mają potrzebę zakupu, ale "wahają się" przed podjęciem decyzji. Analizujemy ten specyficzny sub-segment i dzielimy się argumentacją, jaką każdy agent nieruchomości, doradca kredytowy, czy sprzedawca mieszkań może wykorzystać w rozwoju biznesu w 2023 roku. Streściliśmy też na gorąco ogłoszony dzisiaj program Bezpieczny Kredyt oraz zapowiedź zmian w buforze na ryzyko stopy procentowej i wyjaśniliśmy dlaczego kluczowe banki centralne nadal podnoszą stopy procentowe.
Zapraszamy do lektury!
Obszary tematyczne
Dla prywatnego inwestora
(liczba artykułów: 86)
Dla agenta nieruchomości
(liczba artykułów: 83)
Dla flippera
(liczba artykułów: 78)
Dla rzeczoznawcy majątkowego
(liczba artykułów: 72)
Dla doradcy kredytowego
(liczba artykułów: 65)

Dla operatora najmu
(liczba artykułów: 59)
Dla producenta materiałów budowlanych
(liczba artykułów: 57)
Dla przedsiębiorcy
(liczba artykułów: 53)

Legislacja & podatki
(liczba artykułów: 22)
Analizy miast Polski
(liczba artykułów: 18)

Narzędzia, procesy, koncepcje organizacji
(liczba artykułów: 14)
Felietony, scenariusze, foresight
(liczba artykułów: 14)

Segmentacja klientów
(liczba artykułów: 13)

Stopy procentowe
(liczba artykułów: 13)

Strategia
(liczba artykułów: 12)
W górę, czy w dół
(liczba artykułów: 12)
Analiza cen nieruchomości
(liczba artykułów: 11)

Nieruchomości komercyjne
(liczba artykułów: 10)
PRS
(liczba artykułów: 6)

Scenariusze roczne
(liczba artykułów: 4)

Bezpieczny kredyt
(liczba artykułów: 3)
